Роботи гуртківців студії " Весела палітра " на тему "З Україною в серці".

  Україно моя, люба Вкраїно,

Чим я втішну тебе, чим тебе заспокою?-

Чи про все те розкажу, як тебе я люблю,

А чи піснею горе твоє я присплю,

Чи слізьми розіллюсь, мов сирітська дитина,-

Чим тебе заспокою я - бідна людина,

Скажи, моя люба Вкраїно,

Вкраїно моя!

Павло Тичина


В студії образотворчого мистецтва «Весела палітра» (керівник Марія Манчуленко) вихованці у своїх творах проявляють любов до неньки України через колір та зміст малюнка. Добро, любов переможе!!!

Поширити:

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

Департамент освіти і науки Чернівецької облдержадміністрації

Управління освіти Чернівецької міської ради

Популярні публікації

На платформі Blogger.

Контактна форма

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *

Останні публікації